Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

Ο Κυνηγός Και Ο Λαγός



Μια μέρα ένας άνθρωπος που αγαπούσε τα ζώα, έκανε πως ήταν κυνηγός για να σώσει έναν λαγό.




Βλέπετε τον έστειλαν να σκοτώσει ένα λαγό επειδή κατέστρεφε καλώδια.




Βρήκε ο κυνηγός μια κουφάλα δέντρου, έβαλε το κεφάλι του μέσα και φώναξε: "Λαγέ, λαγέ έλα σου έφερα να φας λίγα καρότα και θέλω να σε προειδοποιήσω για κάτι".




"Ποιός είναι;" ρώτησε ο λαγός.




"Ενας άνθρωπος που κάνει τον κυνηγό για να έρθει να σε προειδοποιήσει, είμαι"




Και βγήκε ο λαγός και συναντήθηκαν. "Κοίτα" λέει ο κυνηγός "μην ενοχλείτε τους ανθρώπους και εγω θα φροντίσω εκείνοι να χάσουν την δουλειά τους και να μην υπάρχουν πια κυνηγοί" του είπε του λαγού.




Ετσι κι έγινε. Απαγορεύτηκε για πάντα το κυνήγι, γιατί δεν είναι σωστό να σκοτώνουμε τα ζώα που είναι φίλοι μας για να παίρνουμε την γούνα τους.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ουπς! Μου ξέφυγε αυτό! Συγνώμη!
Επικοινωνία με τα ζώα, αλληλοκατανόηση και αρμονική συμβίωση, με σεβασμό και αγάπη!
Τι να πω τώρα εγώ;
Μακάρι, Γιώργο μου, το ελπίζω και το εύχομαι...

Χρόνια Πολλά και για το μπαμπά σου!

Σε φιλώ!

Gogos είπε...

βύκι:Ευχαριστώ Βύκι θα του τω πω του πατερα μου.Μακάρι να μην σκοτωναν τοσα ζώα, γιατι σπανια ακομι και τορα βλεπις λαγό.

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΞΑΝΑ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ....ΜΟΝΟ ΥΓΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ...ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ...ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

μια καλη χρονια με καλη προοδο και ομορφες στιγμες με την οικογενεια και τους φιλους σου ευχομαι...
καλα κερδη κι απο τα καλαντα (αν τα πεις αυριο)

: )))

Gogos είπε...

@una mama κι όχι μόνο: ευχαριστώ αλλά ήμουν άρρωστος και φέτος δεν τα είπα τα κάλαντα.

Καλή χρονιά και σε σένα

Ευχαριστώ που μου έγραψες